Snakk så folk forstår deg!

Av og til så er det lett å tenke at de andre «bare ikke skjønner det». Det være seg «de i markedsavdelingen» eller «folka i informasjon», eller for den saks skyld at «økonomer forstår seg ikke på brukeropplevelse».

Men da jeg var på UXLondon så fikk jeg høre Kate Rutter arbeider som Experience Designer ved Adaptive Path. I sitt foredrag forklarte hun hvorfor hun mener at vi som jobber med brukeropplevelse må ta mye av skylden selv om vi ikke får gjennomslag..

På tide å ta litt av skylden selv? Les hele blogposten på iallenkelhet.no

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s